Translate

Donnerstag, 26. Mai 2011

.....and the tulip-basket goes to......



WOW !
Ich bin überwältigt......Ihr habt mich umgehauen.......soooo viele nette, lustige und vielfältige Kommentare aus der ganzen Welt.....es ist der Wahnsinn !!!
All Ihr lieben neuen Leser, Seid willkommen, ich freue mich über jeden Einzelnen und Seine hoffentlich vielen Kommentare....
Da ich es so toll finde und Ihr alle so unglaublich nett seid habe ich in noch ein ähnliches Tulpenkörbchen genäht und somit habe ich heute also zwei Gewinne zum auslosen.
Übrigens ist gibt es zu jedem Täschchen auch noch eine kleine Überraschung !!

WOW!




I am overwhelmed........ 
You blew me away....... soooo many cute, funny and diverse comments from all over the world ..... it is amazing !
All your lovely new readers, welcome, I am happy about everyone and hope for many of his comments .... 
Since I find it so great and you are all so incredibly nice, I managed to sew a second tulip box, so I just got two wins for you to shoot.
By the way, there is for every purse a little surprise


TWO FOR YOU


For the winners I asked Mr. Random

The first Winner gets the sun-tulip 


87Powered by RANDOM.ORG




Liz hat gesagt…


Hi from Austin TX! My daughter will love your tulip basket!


The second one will get the bird
109
Powered by RANDOM.OR 


xTroublex hat gesagt…


That box is amazing!



Gratulation an die zwei glücklichen Gewinner !

Gratulation for the two lucky taken !

Die Gewinner werden per E-Mail benachrichtigt.
The winners will be notified via e-mail.

Alle die heute nicht so glücklich waren.......nicht traurig sein......die nächste Chance kommt bestimmt !!
♥BunTine

Kommentare:

  1. Oh my! I'm so excited! Thank you so much :)

    AntwortenLöschen
  2. Glückwunsch an die Gewinner!!!

    GLG
    Susi

    AntwortenLöschen
  3. Thank you so much! I am so excited to win!!
    My sweet daughter is going to love it very much.

    AntwortenLöschen
  4. Your baskets are very beautiful. I really admire them. You should make a tutorial and post on you blog. Congratulations to the two lucky winners.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Follow my blog with Bloglovin